Hosted Voice

Met Hosted Voice kunt u afscheid nemen van uw huidige telefooncentrale. In plaats daarvan gaat u gebruik maken van een moderne digitale telefooncentrale in de cloud. Binnen uw organisatie is niets anders nodig dan een internetverbinding en telefoontoestellen die van deze internetverbinding gebruik gaan maken. Dit levert enorme voordelen op. Niet alleen financieel, maar ook wat betreft schaalbaarheid flexibiliteit en bereikbaarheid. Hosted Voice is een uiterst complete en gebruiksvriendelijke virtuele telefooncentrale, die op basis van ervaringen van eindgebruikers binnen zowel kleine als grote organisaties is ontwikkeld.

Minder vaste en variabele kosten

Om te beginnen levert Hosted Voice al een flinke kostenbesparing op. Want ook met Hosted Voice heeft u nog maar één verbinding met het internet nodig in plaats van meerdere telefoonlijnen. Omdat u geen gebruik meer maakt van uw huidige telefooncentrale komen de kosten voor onderhoud, reparatie en vervanging daarvan te vervallen. In plaats daarvan betaalt u maandelijks een vast laag bedrag per gebruiker.

Minder belkosten

U gaat waarschijnlijk veel minder betalen per minuut en per gesprek dan in uw huidige situatie. Siptique hanteert namelijk een concurrerend beltarief voor het bellen naar vaste nummers binnen Nederland, buiten Nederland en naar mobiel. Bovendien bellen alle Siptique klanten onderling gratis. Waar ook ter wereld!

Eenvoudig beheer

Hosted Voice beschikt over een geavanceerde en zeer gebruiksvriendelijke Nederlandstalige beheeromgeving waarmee u al het telefoonverkeer beheert. Of dat nu het telefoonverkeer voor één locatie of meerdere locaties is. Bijvoorbeeld het aan- en afmelden van toestellen, maar ook het routeren van telefoongesprekken. Het is een webbased applicatie. Dat betekent dat u alleen een computer of tablet nodig heeft en een internetverbinding om ermee te werken. Er wordt dus geen software geïnstalleerd.

Altijd de nieuwste centrale

Hosted Voice is een dynamische oplossing die meegaat met de tijd. U beschikt altijd automatisch over de nieuwste telefooncentrale, de nieuwste Hosted Voice functies en de beste techniek om al het telefoonverkeer optimaal te beheren. Dit levert naast een flinke besparing ook de garantie van maximale bereikbaarheid op.

Flexibel en schaalbaar

Hosted Voice groeit of krimpt mee met uw bedrijf, zonder allerlei technische ingrepen. Toestellen kunnen eenvoudig op het platform worden aangemeld en zijn direct bereikbaar en te beheren vanaf de Hosted Voice beheeromgeving. Hosted Voice is ongelimiteerd uit te breiden zonder aanpassingen aan hard- en software. Alle toestellen die op Hosted Voice zijn aangemeld zijn bereikbaar op basis van gebruikersnaam en wachtwoord verificatie. Overal ter wereld is een toestel met internetverbinding direct via een intern of extern nummer bereikbaar.

Wat kost het en wat levert het op?

U maakt gebruik van Hosted Voice voor een vast laag bedrag per maand. Dit bedrag is afhankelijk van het aantal toestellen dat er op wordt aangesloten, het aantal telefoonnummers dat u gaat gebruiken en de snelheid van de internetverbinding die nodig is. Uw telecomleverancier kan het direct voor u uitrekenen zodat u precies weet waar u aan toe bent. Hosted Voice levert u behalve een kostenbesparing dus ook tal van andere voordelen op zoals betere bereikbaarheid en meer flexibiliteit.

Voordelen Hosted Voice

- besparing op telefoniekosten
- eindeloze mogelijkheden
- locatie onafhankelijk
- onderling gratis bellen
- makkelijke integratie
- eenvoudig uit te breiden
- hoge kwaliteit

 
“U beschikt altijd automatisch over de nieuwste telefooncentrale en de beste techniek"